Veelgestelde vragen

FAQ
 
Wat bezorgt Jop?
Wij leveren álles, op een snelle, milieuvriendelijke en efficiënte manier. Van kleding tot postpakketjes en van delicatessen tot bloemen, wij leveren álles wat u ons vraagt. Wij leveren zowel B2B als B2C.

Waar is Jop beschikbaar?
Jop is momenteel voornamelijk actief in Amsterdam en omgeving, maar wij bezorgen op aanvraag door heel Nederland.
Voor een product in onze webshop kunt u kiezen tussen deze verschillende same-day bezorg opties en onze koeriers-service is in te plannen via onze App, de Website, WhatsApp (+31 6 21480194) of per Mail ([email protected]). 

Hoe betaal ik?
In onze Webshop kunt u betalen via iDeal, Creditcard, Bancontact, ApplePay en GooglePay. Onze koeriers-service via onze website en app is te betalen via iDeal en Creditcard. Mocht u een bestelling op factuur basis willen doen, kunt u bestellen per e-mail of telefoon. 

Wanneer komt mijn bestelling aan?
Wij kunnen uw producten via onze Webshop bezorgen binnen 2 uur of dezelfde dag en via onze koeriersdienst zelfs al binnen 45 minuten. U kunt uiteraard ook altijd een bestelling of een koerier inplannen voor in de toekomst.

Hoe kan ik mijn product retourneren?
Onze koeriersdienst haalt alles voor u op en brengt het overal heen waar u maar wilt. Hiervoor kunt u gebruik maken van onze koeriersservice op onze app en onze website. De retournering zelf kunt u opnieuw inplannen via ons. De details over de reden van retournering en een eventuele klacht over uw product, kunt u communiceren met de winkel.

Wie zijn onze koeriers?
De koeriers van Jop zijn onafhankelijke professionals die verbonden zijn via ons platform. Samen met hun smartphone en voertuig, helpen zij u graag zo snel en effectief mogelijk bij uw bestelling. Wilt u ook koerier worden? Super! Neem contact met ons op via [email protected]

Hoe groot kan mijn bestelling zijn?
Koeriers kunnen vervoeren wat u maar wilt. Wij kunnen producten vervoeren per bezorgtas, maar ook grotere producten met onze elektrische bakfietsen of bestelwagens (maximaal 14 kratten).

Wat zijn de verschillende bezorgopties:
Laat iets bezorgen: met alleen een ophaal- en afleveradres kunt u een koerier de opdracht geven om alles te verzenden.
Laat iets ophalen: met alleen een ophaal- en afleveradres kunt u een koerier de opdracht geven om alles te laten ophalen.
Laat Jop iets kopen: u kunt Jop producten voor u laten kopen en laten bezorgen waar u wilt in Amsterdam.

Op welke apparaten is de App beschikbaar?
Momenteel is onze app te downloaden voor zowel smartphones als tablets op iOS-apparaten (App Store). Een versie voor Android-apparaten (Play Store) komt eraan in de toekomst. Bent u zelf momenteel niet in het bezit van een iOS apparaat, bestel dan direct via onze website (https://online.jop-app.nl/), per e-mail of WhatsApp. 
 
Hoe wijzig ik mijn gegevens in de app?
U kunt uw gegevens zelf wijzingen in het menu bij uw ‘profiel’. Nadat u deze wijziging heeft ingevuld ontvangt u een melding. Na bevestiging zijn uw gegevens direct gewijzigd.